Tiada Tuhan Yang Di Sembah Melainkan Allah Dan Nabi Muhammad Itu Pesuruh Allah.

“Wahai orang-orang yang beriman, janganlah kamu makan (gunakan) harta-harta kamu sesama kamu dengan jalan yang salah (tipu, judi, dan sebagainya), kecuali dengan jalan perniagaan yang dilakukan secara suka sama suka di antara kamu, dan janganlah kamu berbunuh-bunuhan sesama sendiri. Sesungguhnya Allah sentiasa mengasihani kamu.” (An-Nisaa’:29). 

HUBUNGI SAYA.

EMAIL SAYA UNTUK ANDA MENDAPATKAN BORANG PROGRAM IKHWAN INI.


HANYA EMAILKAN NAMA DAN ALAMAT LENGKAP ANDA PADA EMAIL SAYA..

SAYA AKAN POSKAN BORANG TERSEBUT KEPADA ANDA SECEPAT MUNGKIN.

ANDA BOLEH MEMULAKAN PROGRAM INI SEBAIK SAHAJA ANDA MENERIMA BORANG TERSEBUT.

TIADA PAKSAAN DALAM PROGRAM INI.

SEGALANYA TERLETAK PADA DIRI ANDA SENDIRI DAN BERDOALAH DAN BERTAWAKAL KEPADA-NYA.

ALLAH MAHA PEMURAH LAGI MAHA BERKUASA ATAS SESUATU.

Nabi Muhammad s.a.w pernah bersabda: Hampir-hampir kemiskinan boleh membawa kepada kekufuran.
"Aku sudah rasa kepahitan, tetapi aku belum pernah rasa sesuatu yang lebih pahit daripada kemiskinan dan kehinaan."LUQMAN.

"Aku sudah pernah mengalami penderitaan dan pelbagai kesusahan dan kepayahan, tetapi aku belum pernah mengalami penderitaan yang lebih susah dan lebih payah daripada menanggung hutang."LUQMAN.

No comments:

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH